-Mi is az a "transzpromó"?
-A tranzakciós és a promóciós nyomtatás összevonása, szakmai nevén „transzpromó” révén az ügyfélleveleken elhelyezett személyes üzeneten vagy reklámon keresztül az adott pénzintézet vagy szolgáltató egyedi ajánlatot tud eljuttatni az ügyfélhez. Az ügyféllevelek mellett küldött marketinganyagok 95 százaléka ugyanis olvasatlanul landol a kukában. Egy bankkivonatot, vagy számlát ugyanakkor szinte mindenki átnéz, és ha eközben személyre szóló üzenettel találkozik, arra összehasonlíthatatlanul kedvezőbben reagál.
Ezek után akár lakóhely, akár életkor, nem, vagy éppen a számlaforgalom alapján meg lehet határozni, hogy az adott információt szegmentáltan, csak a valóban a célcsoportba tartozó személyek kapják meg, jelentősen növelve ezzel az elérés hatékonyságát.
A hazai küldemény-előállítási piac egyik legnagyobb szereplője ezúttal nagy fába vágta a fejszéjét. A Díjbeszedő Holding Zrt. azt a célt tűzte ki magának, hogy ennek az idehaza még kevéssé elterjedt nyomdai alkalmazás elterjesztését vállalja magára.