HTML

print

életem a nyomda

Friss topikok

Linkblog

Hogyan befolyásol minket a média?

2011.06.28. 09:34 | Print | Szólj hozzá!

Magyarországon a média az európai átlagnál több fogyasztót befolyásol élelmiszer vásárlásánál, a hazai fogyasztók inkább az újságokból informálódnak.

A legtöbb magyar fogyasztó döntéseire az élelmiszervásárlásnál a nyomtatott sajtó hat leginkább a médiumok közül, Európában pedig a tévéreklám befolyásolja a fogyasztókat leginkább.
Magyarországon minden harmadik, míg Európában átlagosan minden negyedik válaszadó veszi tekintetbe döntéseinél, amit a nyomtatott sajtóban olvas élelmiszerekről. Magyarországon ezt követi az interneten vagy termékismertetők révén elérhető tájékoztatás 28 százalékos említéssel, majd a tévéreklám 26 százalékkal.
Az óriásplakátok a magyar válaszadók 14 százalékát orientálják a vásárlásnál, míg az online video hirdetések, illetve a rádióreklámok 5-5 százalékukat, a weboldalak bannerjeit 4 százalék említette, a mobil telefonon érkező reklámot pedig 2 százalék.

A bejegyzés trackback címe:

https://print.blog.hu/api/trackback/id/tr173020952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása