A HP hamarosan olyan nyomtatókkal látja el a piacot, melyek saját IP-vel, saját email címmel rendelkeznek, így lehetőséget adnak arra, hogy egy felhőalapú megoldás keretében a felhasználók a kívánt nyomtatóra küldjék el azokat a tartalmakat, melyeket papíron is látni szeretnének.
Az mindenestre nagy felhördülést okozott a szaksajtóban, hogy a HP a Yahoo!-val együtt elindított egy kísérleti projektet, melynek keretében a felhőnyomtatás használóit célzott reklámokkal bombáznák. A nemsokára induló tesztidőszakban (a hálóképes nyomtatókat a jövő hónaptól kezdik forgalmazni) az ePrint szolgáltatást használók egy amerikai zenei magazintól és egy nagy amerikai napilaptól származó tartalmakat kapnak hirdetésekkel együtt. Mivel az USA törvényei is tiltják a kéretlen reklámok, a spamek hozzájárulás nélküli küldését – a szolgáltatás választható (opt-in), az ePrint Centerben kell rá jelentkezni.